Nákupní košík je prázdný.
Všechny námi odesílané zásilky v rámce EU a EEA jsou pojištěny na plnou hodnotu zboží.
Během procesu objednávky můžete zvolit dodací adresu, která je odlišná od fakturační adresy.
Emaily potvrzující zákaznické účty i objednávky jsou generovány automaticky a vždy odejdou z našich stránek. Pokud nemáte email ve složce doručená pošta, zkontrolujte složky "Spam nebo "Junk". Doporučujeme označit odesílatele jako "není spam".
Informace o odhadované době přepravy již na našich stránkách nenaleznete. Odhadovaný den doručení najdete u některých přepravců na stránce sledování zásilky. Důrazně doporučujeme brát tyto odhady a informace s rezervou.
Orientačně, tedy pokud svítí sluníčko, měsíc není v úplňku, zlé síly mají dovolenou a k tomu se přidá ještě trochu štěstí lze doufat v doručení běžné zásilky do 10 kg v níže uvedených lhůtách.
Tyto lhůty platí pro běžně dostupné lokality. V odlehlých oblastech nebo oblastech s výlukou přepravce může být lhůta až o 10 pracovních dnů delší.
Pokud je zpoždění delší než 5 pracovních dnů od výše popsaného časového rámce, kontaktujte nejprve spediční společnost v zemi určení. Pokud tam s řešením neuspějete, kontaktujte nás e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, vždy uveďte ID objednávky.
Služba online sledování zásilek není námi ani přepravcem garantována. Nejčastější příčinou je, že přepravce má poruchu, s tím bohužel nejde dělat nic jiného než počkat až přepravce zjedná nápravu.
Další možnou příčinou je chyba na straně přepravce v synchronizaci dat zásilek v rámci mezinárodní přepravy. V připadě této chyby můžete zkusit zásilku dohledat podle identifikátoru na stránce 17track.net.
Prodejce realizuje odeslání objednávky a případnou celní deklaraci pro spediční společnost nebo celní orgány. Platba celních nebo jiných poplatků a případná související daňová povinnost jsou na zodpovědnosti a jdou k tíži kupujícího.
Ne